Cardeon Eszközleltározó rendszer


A leltározás talán legnehezebb része a dolgozók részére kiadott eszközök felleltározása. Aki próbálta már, azoknak ismerősek a következő élethelyzetek. A munkatárs szabadságon van, betegállományba ment, nem ér rá, éppen csak nem együttműködő illetve fogalma sincs, hogy milyen, a cég tulajdonát képező eszközök vannak nála. Ebben a sziszifuszi munkában nyújt egyedülálló segítséget Önnek a Cardeon Dolgozói Önbevalló alkalmazása.

A Cardeon Dolgozói Önbevalló alkalmazás használatával munkatársa maga készítheti el a leltárfelvételt a személyre szólóan kiadott céges eszközökről, legyen az cégautó, mobiltelefon, laptop, esetleg bankkártya, vagy bármilyen a vállalat tulajdonában lévő, de a dolgozóra bízott vagyontárgy.
A Dolgozói Önbevallóban eszköztípusonként paraméterezheti fel, hogy mely eszközökről milyen adatokat kell munkatársának rögzítenie. Pl. A laptopról a gyártót, a típust, a gyári- és a leltáriszámot, miközben a céges bankkártyáról a bankkártya számát és lejáratát. Arra is lehetőség van, hogy az adatokat a vállalat tárgyi eszköz moduljából a Dolgozói Önbevalló rendszerbe beemeli és munkatársának csak az a feladata, hogy az adatokat ellenőrizze. A Cardeon Eszköznyilvántartó rendszer használata esetén még egyszerűbb a dolga, egy gombnyomással kezdeményezheti az Önbevallást, a két rendszeren integráltan együttműködik.
A Dolgozói Önbevalló rendszerhez munkatársa egyszerűen tud fényképet csatolni, így nem csak az eszköz hagyományos leltárba vétele történik meg, hanem lehetőség van fizikai állapotának dokumentálására is.
A leltározás bármelyik szakaszában elindíthatja a dolgozói eszközbevallást. Az Önbevallás indításakor a rendszer minden eszközzel rendelkező munkatársa részére egyedi titkos jelszót generál, amiről munkavállalói e-mail értesítést kapnak, a linkre kattintva pedig máris elérik webes alkalmazásunkat.
Webes felületeink maguktól értetődőek, dolgozói minden előképzettség nélkül néhány perc alatt elvégezhetik eszközeik tételes leltározását, mindezt önbevallással.
Az önbevallási időszakban tetszőleges számú emlékeztető, figyelmeztető e-mail generálható, természetesen csak a renitens munkatársak részére, akik a kitűzött határidőkig nem készítették el a náluk lévő eszközök önbevallásos leltározását. Így nem a leltározó csapat feladata, hogy hosszú napokon keresztül könyörögjenek azoknak, akik nem adják meg a náluk lévő eszközök adatait, akadályozva a teljes leltár sikerét. Lehetőség van olyan figyelmeztető e-mailek beállítására is, amelyek a renitens munkatárs főnökét értesítik, így adva súlyt a figyelmezetésnek.
Tapasztalataink szerint a Dolgozó Önbevalló rendszer használatával könnyen 90% feletti pontos dolgozói válaszadás érhető el!
Az önbevallási periódus amennyiben szükséges meghosszabbítható. Lezárását követően pedig a rendelkezésre álló adatok egy gombnyomással exportálhatóak a Cardeon Leltárkiértékelő alrendszere felé, így a dolgozói önbevallással leltározott eszközök leltárlistáinak kiértékelése pontosan olyan egyszerű, mintha a leltárfelvételt a Cardeon Eszköz Leltározó rendszerrel végezte volna el.

A leltár kiértékelést követően a dolgozói önbevallással felvett tárgyi eszközök visszakerülnek a Cardeon Eszköznyilvántartó rendszerbe, amely így leltárral megerősített pontos képet mutat a munkatársaknál lévő eszközökről, azok állapotáról.

Kérjen ajánlatot most!

Kapcsolat


Cardeon Magyarország Kft.

1033 Budapest, Szőlőkert u. 4/B.
Tel.: +36 20 966 2339
Email: leltar@cardeon.hu
www.cardeon.hu